Treeningkavad

Kodus treenimiseks on koostanud meie klubi ÜKE treener ja füsioterapeut Marileen treeningkavad, mida teha kui ujumistrenni teha ei saa või kui soovid ujumisele lisaks enda treeningvormi parandada.

Harjutuskavade ja lisategevuste tegemisel on soovitatav lähtuda koostatud treeningplaanist, et vältida ülekoormuse teket ning tagada võimekuse erinevate osade ühtlast arengut: Treeningplaan (12.-18.04). Kui kava täitmisel tekib probleeme või küsimusi, siis pöördu oma treeneri või klubi ÜKE treeneri Marileenu poole (marileen.vierland@gmail.com).

15.nädal (12.-18.04):

ÜKE kava 7-9 aastased

ÜKE kava 10-13 aastased

ÜKE kava 14.aastased ja vanemad

 

Painduvus 7-11.aastastele

Painduvus 12.a ja vanematele

Venitused

 

Varajasemad kavad:

05.-11.04: ÜKE 7-9 aastasedÜKE 10-13 aastasedÜKE 14. ja vanemad

29.03-04.04: ÜKE 7-9 aastasedÜKE 10-13 aastasedÜKE 14. ja vanemad 

22.-18.03: ÜKE 7.-9.aastasedÜKE 10.-13.aastasedÜKE 14.aastased ja vanemad